søndag 31. mai 2009

I come from the centre of the universe


Har nettopp hørt gjennom det første av fire album som kommer fra Devin Townsend i år. Mesterverk, som forventa. Ble veldig småkjær i "Disruptr".

Været har vært topp i helga, men har ikke vært så mye ute. Åge dro på utdrikkingslag i morrest, mens jeg holdt meg hjemme pga forstua fot fra fredag. Kremt..
Været for i morgen ser bra ut, så kanskje vi får med noen til parken for å grille. Alle er jo så opptatt med andre ting for tida.


Jeg stoler helt og fullt på yr.no




Satt å nerda igjen på Polyvore da, plukka sammen et antrekk som var veldig fargerikt og nerd+++, men shiiiiitfaen, jeg ble forelska i Super Mario tote bagen :D
Hadde nok ikke brukt hårbøylen og solbrillene, ser bare litt bedre ut med accessories synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar