søndag 7. juni 2009

Oppdatering



AriZona Asia Plum Green Tea
Kjøpte meg is-te her en dag, var fantastisk god, men til 49,- kr flaska blir det nok ikke noe hverdagslig kjøp, hvis jeg ikke kan finne løsteen som ble brukt da. 

Kjøpes på Kremmerhuset.
Flaskedesignet er jo helt nydelig, sett bort fra den gigantiske AriZona-logoen.



Helg
Ja, jeg vet det er helg fortsatt, men.. På fredag dro jeg ut til Munkholmen for å jobbe, jobba søren meg fra 15:00 til 01:00! Hektisk, slitsomt, koselig, lærerikt og gøy på en gang! Strømmen gikk to ganger så maten stod litt i fare, men heldigvis ordnet det seg i siste liten. Serverte 32 stk med en fristende 3-retters. Spekemat, sjø-ørret og sjokolade-mousse, mmmm-mm! ^^ Været var heldigvis fint, men så altfor mye vind. Skal tilbake dit torsdag, fredag og lørdag. Masse penger!! :D

I går jobba jeg fra 20:00 til 04:00 på puben. Stod mesteparten av tiden alene i baren, og gjorde ikke èn eneste feil! (Ja, jeg vet!) Vel, jeg gjorde noen småfeil, men de fikk jeg retta opp selv, så no harm! 170 i tips òg, så kan jo si jeg fikk betalt for over en time ekstra. Forresten serverte jeg Terje Tysland òg, for de som ikke vet om han, er han her i Trøndelag på lik linje med Åge Aleksandersen, en litt frekkere, feststemt Åge Aleksandersen that is. Har vel vært populær festmusikk siden 70-tallet en gang. Jeg har vokst opp med musikken hans, kult å være 6-7 år og høre på "Ka faen e du så glad for?" og "Send mæ en øl". ;) Han var isåfall kjempesøt med cowboyhatten sin, nærmest kjekk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar