lørdag 18. juli 2009

Kon...kur...RANSE!

Ja, Harald Eia søte rop i Team Antonsen. ih.

WordVommit har en konkurranse gående, og premien er den famøse Sex og Singelliv-skoeska. Konkurransen går ut på å skrive hvorfor jeg fortjener å vinne. Joda, hør her;

Jeg har ikke sett én eneste hel episode av Sex og Singelliv enda. Ikke går jeg og venter på det eller sier til meg at jeg skal se en episode heller. Men det MÅ jo være noe som gjør at denne serien har vært så uhyre populær? Overbevis meg at denne serien jeg ha i dvd-hylla, og at den er bra ved å la meg vinne den boksen. Ikke er jeg singel heller, men noe må jeg jo ha til felles med disse damene vel? Omvend en ikke-troende i dag! ;)

Eller burde jeg skrive det mølet om at jeg er student og har lite penger, singel og elsker sex og singelliv? For da har jeg vel egentlig kjøpt den for lenge siden?

Uansett, søtt med konkurranser. Men tror ikke jeg vinner, heh. X)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar