lørdag 7. november 2009

Dagens sminke


Beklager for dårlige bilder av sminken, men kameraet mitt synger på siste vers for tida..

Prøvde meg på en slags cutcrease, ser jeg trenger MASSE trening (og flere koster? *englefjes*)

Jeg bruker E.L.F. professional 9 pc master set, som du kan kjøpe her. (Sjekke priser da, et kjempebra sett og du får med oppbevaringsmappa som er så grei å ha med seg:) Regner med de får de inn på lager så fort som mulig.


DAGENS SMINKE:

Her har jeg brukt 120-paletten min.
  • Øyelokk: Neon; gul, oransje, rosa e/s
  • Globalen: Mørk grå shimmer e/s & Matt svart e/s
  • Flytende eyeliner: Rimmel Exaggerate Eye Liner i "oo1 100% Black"
  • Tilfeldig svart mascara




Ellers vurderer jeg å flytte til blogg.no, det er større sjans for lesere og besøk der, som spiller en rolle da jeg skal begynne å lage en renere sminkeblogg og teste/anmelde produkter fra E.L.F. og Migi Nail Art ^^






Ha en flott helg!
Gjør noe koselig du har hatt lyst til lenge!


1 kommentar:

  1. SV: Ja, hadde vert kjekt om man kunne bestille/ta med hjem slike billige elektrike ting fra USA, synd Norge og USA har forskjellige støpsel/stikkontakter:(

    Kult at du skal til Miami da =D eg også viiiil:(
    Skal ikke før neste år (til USA ) =D gleder meg masse;D

    SvarSlett