onsdag 25. november 2009

FACE Stockholm

Fikk meg en blush av søsteren min en dag her ^^ Den er ikke i fargen på bildet, men i fargen "shy". Jeg ble imponert (og sjokka) over pigmenteringen, den er heeeftig. Har ikke fått testa den helt ut ennå, men det kommer vel.



Gode nyheter! Promopakken fra E.L.F. er kommet til...TOLLVESENET i Oslo:/ Pakkemennene i England hadde glemt å sette på "gift"-lapp, men skulle få ordnet dette, takket være den fantastiske kunderservicen hos E.L.F. Skikkelige flinke folk :)

Jeg har vært sjuk i mange dager nå, vanlig influensa. Har tatt knekken på den med søvn og..søvn. Skal ordne med pass og togreise ned til Oslo i morgen. Jeg gleder meg innmari til å dra til Miami nå, iih! Har sett ut en god del til handlelista mi, spørs om jeg må prioritere noen ting mer enn andre, da jeg ikke har så mye penger for tiden.

Kommentarsystemet her SUGER, beklager for det. Tror det er like før jeg flytter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar