torsdag 5. november 2009

Oktober-favoritter



Mine favoritter i Oktober har vært:

-ELF Waterproof Liquid Eyeliner i "Black"
Jeg eeeelsker hvor kort filttuppen er ^^ Konsistensen er så som så, litt vannaktig, men holdbarheten er kjeempebra!

- 120 paletten fra eBay
Denne har vel de fleste sett. Stor fan av lilla- og bruntonene ^^



- GOSH Eyeshadow Brush Round
Denne er veldig god til å legge skygge i globalen med!






-ELF Professional 9 pc. Master Set
Disse er et must synes jeg! Sikler på studio-børstene til ELF for tiden, så fine og jeg har bare hørt positive ting om de!
Jeg bruker sjelden foundation og pudder, så de børstene bruker jeg sjelden, men øyebørstene er fantastiske. Pudderbørsten gjorde en mineralfoundation jeg hadde om fra dritt til flott, bortsett fra at foundationen inneholdt bismuth (fyfy!!)






Hjemmelagd:

-> "Hudormmaske/fjerner":

-Damp fjeset GODT
-Smør oppisket eggehvite der du har hudormer
-Legg et tynt lag dopapir veldig forsiktig over eggehviten
-La det tørke i 30-50 min til det er helt tørt/hardt
-Dra av forsiktig

-> "Ansiktsvann/toner"

-Legg en kopp økologisk ris i en skål vann til vannet er hvitgrumsete
-Ferdig ansiktstoner ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar