fredag 20. november 2009

Dracula Clothing!




Hvis du er interessert i korsetter med høy kvalitet og til en seriøst rimelig penge, skal du med en gang gå til Dracula Clothing sin webshop ! De har alternative, skreddersydde klær til priser jeg ikke har sett maken til.

Har dessverre ikke fått æren av å være eier av et DC-korsett ennå, kanskje julenissen legger igjen et slikt? *swoon*



Har ærlig talt aldri hørt et vondt ord om verken butikken, servicen eller klærne. De har korsetter for enhver anledning og for enhver størrelse, noe som er sjelden å finne i butikker som selger korsetter. Dette er ekte vare!



Alle bildene i dette innlegget tilhører DraculaClothing.com!




1 kommentar:

  1. Sv: Takk!
    Kan godt legge ut en review når de er testet, ja. Fikk de i posten i dag, så det blir nok testing i løpet av de nærmeste dagene tenker jeg.

    Å, DC har så utrolig mange fine korsetter. Jeg har flere på ønskelisten min jeg også, håper jeg får råd til et etter jul! :)

    Jeg får ikke kommentert med annet enn Google-kontoen min her på Blogspot (og den fører til en annen blogg jeg har), men det er altså jeg fra www.tonerose85.blogg.no som svarer her hvis du skulle lure! ;)

    SvarSlett